Saturday 30 April 2011

be patient EHAN!!!

knp??knp??knp??ape aku wt semua salah dimata ****,lebih baek diam daripada byk ckp kn???tp xleh gak,kang lau x ckp nnt owg ckp kite sombong plak..huhh..xtahu la nk wt pe agi...semua x kene...tp aku redha ngan ape yang aku dpt nie..biar laa  ape **** nk ckp..tp aku ttp ngan pendirian aku yang aku nie x la seteruk pmpn2 yang kt luar sane...aku masih waras agi..aku tahu beza kn mane yang baek,mane yang buruk...."ya allah,aku terima ngan ujian yang mu beri nie..."aku pn x tahu dh nk share kt sape..biar la aku sorang je yang pendam...ntah la ehan...ape ko wt semua x tol kn???tp aku nie gedik ke???hmm...maybe kot..lau x,xkn la **** ckp cm 2 kn..??sumpah..aku sedih giler ngan ape **** wt tadi..lau aku tahu lebih baek aku x yah wujud kt dunia nie...wujud pn menyusahkan owg laen...xlama agi final exam dh nk start,so aku harap sgt3..result aku kali nie lebih baek dari yang lepas...aku rasa ngan cara nie je aku dpt buktikan yang aku nie boleh mcm owg laen..so,pas nie aku nk fokus kt study..study..study.."kau boleh ehan"!!!wt si dia..aku harap die paham situasi aku sekarang nie...hmm...xlupa wt housemate aku gak,aku nk mintak maaf lau aku nie selalu menyusahkan korg...aku selalu wt korg benci ngan perangai aku..xpelah mungkin ade hikmah disebalik nya kn pas nie??mungkin esok...mungkin minggu depan..mungkin dua tiga tahun akan datang..aku pn x tahu biler...semua 2 tuhan yang tentukan..hmm...be patient k ehan!!

No comments:

Post a Comment